Klacht?
MOEFF streeft ernaar dat u de juiste zorg ontvangt en dat u tevreden bent over de dienstverlening.
Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening en hierover een klacht wil uiten begin dan met een gesprek, vaak geeft dat al voldoende ruimte en inzicht om met elkaar tot een oplossing te komen. U kunt een gesprek aanvragen via mark@moeff.nl. We proberen binnen twee werkdagen de klacht in behandeling te nemen. Indien u direct contact wil opnemen met Klachtenportaal Zorg kan dit via onderstaande link.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl.
Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.